Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Φάκελος "δημοσίευσης" εργασιών... (open portfolio?)


Πάντα είχα το πρόβλημα στην τάξη μου, 
πού θα κολληθούν οι εργασίες των μαθητών...
Και άντε βρήκαμε ένα μέρος. 
Την επόμενη εργασία? 
Θα ξεκολλάμε τη μια και θα βάζουμε την άλλη? 
Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε???
Και αυτές που κατεβάζουμε τι τις κάνουμε?
Πολλά προβλήματα η δασκάλα...

Είδα, λοιπόν, μια μέρα 
-στο λατρεμένο μου πια pinterest-
μια φοβερή ιδέα και είπα να την υλοποιήσω. 

Κάθε παιδί έχει το δικό του χαρτονάκι 
το οποίο κρεμιέται σ' έναν πίνακα ανακοινώσεων 
με εκείνους τους μεγάλους συνδετήρες 
που δεν ξέρω πώς τους λένε...
Και εκεί κάνει τη δική του ανάρτηση!!! 
Επιλέγει την εργασία που θα φαίνεται μπροστά 
στο "φάκελό" του.
Μια ζωγραφιά, μια έκθεση, μια εργασία, ό,τι θέλει.

Μεγάλη επιτυχία!

Αυτή η ιδέα με ξελάσπωσε ακόμα και στην περίπτωση 
που τα παιδιά με στρίμωξαν με την ερώτηση: 
"Κυρία, δε θα διαβάσουμε όλοι τις εκθέσεις μας;"...
(σσσςςςς... Το έχω κάνει και αυτό... 
Δεν έχουμε διαβάσει όλες τις εκθέσεις στην τάξη...)
"Θα κρεμάσουμε τις εργασίες μας στο φάκελό μας 
και έτσι θα μπορεί να τη διαβάσει όποιος θέλει!"
Κατά ένα περίεργο τρόπο, αυτό έπιασε...
Τι να πεις?
Είναι όλα θέμα παρουσίασης...




5 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνο.
    Και πρακτικόοοοοοοοοοοοοοοοοοοο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική ιδέα!!Δυστυχώς έχω έλλειψη σε ιδέες και θα "κλέβω" διαρκώς από αυτό το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, αυτή την "κλοπή" την χαίρομαι πάρα πολύ!!! Χάρηκα επίσης που σε "είδα" κι εδώ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Απιστευτη ιδεα πραγματικα!!!!! Επισης ετοιμαζομαι να την εφαρμοσω! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή