Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012

Τα "σούπερ εργαλεία" του δασκάλου... (2)

"Χαρούμενες φατσούλες"

Εκτυπώνουμε την παρακάτω σελίδα, 
τα κόβουμε και τα πλαστικοποιούμε.


Πώς τα χρησιμοποιούμε:
Όταν ρωτάμε κάτι την ώρα της παράδοσης, ή κάτι δύσκολο 
δίνουμε σαν επιβράβευση μία φατσούλα 
στο παιδί που απάντησε σωστά.
.
Τα παιδιά τρελαίνονται, 
τεντώνουν κυριολεκτικά τις κεραίες τους 
όταν σηκώνω 2 φατσούλες!

Πολύ χρήσιμο για τα παιδιά που χαζεύουν...

Επίσης, δίνεται σε στιγμές που η τάξη έχει λίγο χαλαρώσει
στα παιδιά που πρόσεχαν.

Δίνεται για τη συνέπεια, για την ταχύτητα
για το νοικοκυρεμένο θρανίο,
ανάλογα, δηλαδή, με τις ανάγκες της ημέρας...

Αντί να επισημάνουμε στα παιδιά 
την αρνητική τους συμπεριφορά,
τονίζουμε την επιθυμητή 
προσφέροντας απλά μια φατσούλα!

Τις φατσούλες τις συγκεντρώνουν τα παιδιά 
πάνω στο θρανίο τους 
και όταν χτυπήσει το κουδούνι τις μαζεύουμε 
για να τις μοιράσουμε σε επόμενο μάθημα.
Δε ρωτάμε στο τέλος ποιος είχε τα περισσότερα 
γιατί ίσως έτσι γίνει λίγο ανταγωνιστικό...
Σκοπός μας είναι να ενθαρρύνουμε όλους τους μαθητές. 

1 σχόλιο:

  1. Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για το μάθημα...
    Πραγματικά!
    Χρειάζονται τέτοια "σούπερ εργαλεία" κυρία δασκάλα!
    Είσαι σε σωστό δρόμο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή