Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Για τον τοίχο κολλητά... (Νο 3)

Ποτέ μου δε μπέρδεψα ποια γράμματα 
παίρνουν το -ν και ποια όχι.
Και αυτό χάρη στο φιλόλογο μπαμπά μου, 
που μας έμαθε ένα ποιηματάκι 
για να θυμόμαστε τα κ, π, τ...

"Ο Καπετάν Μπαντόγκας"


Απλό για τα παιδιά... Το θυμούνται εύκολα.

(Οι δάσκαλοι "παλαιάς κοπής" ήταν χρόνια μπροστά...
Αρκετά από αυτά που μας παρουσιάζονται τώρα σε κάποια σεμινάρια ως καινοτόμα
γινόντουσαν χρόοοοονια πριν στις αίθουσες του φιλότιμου δασκάλου - καθηγητή...)



Το παρακάτω δε θέλει και πολλά σχόλια...
Εμείς το μόνο που κάνουμε είναι 
να φτιάξουμε ένα τεράστιο ερωτηματικό... 

(Θα μπορούσε να γίνει και το ελληνικό ερωτηματικό (;) 
αλλά νομίζω πως αυτό σου δίνει περισσότερο χώρο...)

Φωνάζουμε τα παιδιά και γράφουν μέσα 
τις ερωτήσεις εκείνες που μας βοηθούν 
όταν θέλουμε να γράψουμε μια έκθεση
να κατανοήσουμε ένα κείμενο.



2 σχόλια:

  1. Όσο διαβάζω τις αναρτήσεις σου, τόσο θα ήθελα να γυρίσω στα παιδικά μου χρόνια και να σε είχα δασκάλα... Ζηλεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε Παρασκευή μου, τι γλυκό σχολιάκι... Αν σε είχα στην τάξη μου, θα κάναμε τέλεια πράγματα στη λογοτεχνία! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή