Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Νέο χόμπυ!!! Η χαρά μου είναι απερίγραπτη!


Όχι, πείτε μου! 
Δεν είναι φοβερό όταν ανακαλύπτεις κάτι νέο? 

Είμαι σίγουρη πως πολλοί από εσάς 
που επισκέπτεστε το συγκεκριμένο blog, 
με καταλαβαίνετε απόλυτα...
Τον ενθουσιασμό και το χαζό χαμόγελο στα χείλη 
μπροστά σε μια τέτοια ανακάλυψη!
Τη φαντασία να οργιάζει και να σκέφτεται συγχρόνως δέκα πράγματα 
που θα θέλατε να κάνετε με αυτή την τεχνική.

Ελάτε, παραδεχτείτε το!
Είστε κι εσείς ένας craft addict!

Αααχ, πόσα βραδάκια έχετε ξενυχτήσει 
πάνω από μια κατασκευή,
ένα κέντημα, ένα πλεκτό,
στη ραπτομηχανή...

Λοιπόν, σταματώ εδώ το παραλήρημά μου 
και σας εξηγώ με τι έχω προσφάτως κολλήσει...

Αν και είμαι ακόμα πιστή στο ύφασμα, 
ανακαλύπτω το χαρτί...

Scrapbooking! 

Το ξέρω, δεν είναι κάτι καινούργιο, κυκλοφορεί πολλά χρόνια τώρα,
αλλά εμένα τώρα με βρήκε!

Σφραγίδες, μελάνια, κοπτικά, κουμπιά, κορδέλες,
 χαρτιά, χαρτόνια, κόλλες, ψαλίδια!
Τρελαίνομαι!!!














Σας αφήνω τώρα γιατί έχω ραντεβού 
με μια νέα ιδέα...



Τα κοπτικά είναι από το γλυκό μαγαζάκι Hello Kids 
στη Χαρ. Τρικούπη, στοά ATRIUM, στην Αθήνα.
Έχω συνεννοηθεί με τη φίλη Ειρήνη,
και αν πάτε και πείτε ότι είμαστε "γνωστοί" :-)
θα σας κάνει έκπτωση 10%.



2 σχόλια:

  1. Δεν έχω ασχοληθεί αλλά οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Νομίζω πως και σένα θα σου αρέσει πολύ! Δοκίμασέ το! ;-)

      Διαγραφή